Voi Popovka ja IDF...

Mä en tiedä mitä helvettiä tapahtui mutta ensin mä katselin netistä matkoja ja kun yhden linkin takia sitten eksyin YouTuben puolelle, niin seuraavaksi mä huomasin tuijottavani Kazantip' in toissa vuoden bileitä, sitten IDF:n elikkäs Israelin armeijan naissotilaita jotka muuten ovat todella kauniita – samoin kuin Popovkan kylässä (Kazantip - bileet) bailaavat venäläiskaunottaret - kunnes mä viimein päädyin videon äärelle joka sekoitti mun pääni lopullisesti. Oi kyllä, maailmassa on paljon tanssityylejä jotka ovat suorastaan kerettiläistä veivaamista mutta tämä twerkkauksen eli twerkingin on pakko olla lähtöisin taivaasta. Joo.... ihan mielenkiinnosta tyyliä kohtaan katselin ehkäpä jotain parisataa aihetta käsittelevää videota mutta täytyy sanoa että näkemäni perusteella israelilaiset ja venäläiset ovat siinäkin lajissa mestareita joten nyt on mietittävä ens syksyn matkasuunnitelmat ihan uusiksi. Venäjälle tekisi mieli pitkästä aikaa mutta mä olen käynyt siellä helvetin monta kertaa enkä Israelissa kertaakaan joten saapa nähdä mitä tulevaisuudessa tapahtuu.

twer
Twerkkaus on ...!

Tässä on kuitenkin teille video twerkingistä jonka katselin....hmmm...pariin kertaan ihan vaan nähdäkseni minkälainen rasitus selkärangan alaosaan kohdistuu. Postaus jää hieman lyhyeksi koska lähdin eilen illalla kymmenen aikaan reissuun ja tulin sieltä pari tuntia sitten joten samoilla silmillä mennään. Tänään on kuitenkin vielä hommia joten taidan koittaa jos saan nukutuksi ees pari tuntia.


Hyvää torstaita kaikille ja muistakaa olla ihmisiksi.






14 kommenttia :

  1. Anonyymi11.25

    https://www.youtube.com/watch?v=Oe4AdgAUKKo
    vastaveto (:D)

    hernenenässä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli aika yllättävä :D

      Poista
    2. Anonyymi7.47

      niin - kyse onkin siitä mitä siinä näkee. elokuvahan kertoo rakkaudesta sekä aisteista. kauneus on katsojan sielussa. minkä väriset sinun silmäsi ovat?

      hernenenässä

      Poista
    3. Totta. Mun silmäni ovat siniharmaat tai oikeastaan ne ovat huskyn silmät koska toinen on sinisempi kuin toinen.

      Poista
    4. Anonyymi19.19

      kuin myös, outoa. niin katsoin tuosta pätkästä sitä saippuaa. mäntysuopa ajaa saman asian, otappa sitä lusikallinen niin ehkä pikkaisen nuo virikkeet pääkopassasi puhdistuu (tai sitten ei) ps. tämä oli sarkasmia.

      hernenenässä

      Poista
    5. Mä en syö saippuaa mutta Oil of Ulayta menee litratolkulla koska se on niin raikas juoma ja mitä taasen mun virikkeisiin tulee, niin ei tämän puhtaampia tai viattomampia virikkeitä voi olla :D
      Pusuja.

      Poista
  2. Kauniita unia ja possupuvun kuvia ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Hyvät pari tuntia sain nukuttua ja se mitä unia näin, jääköön salaisuudeksi ;)

      Poista
  3. Joo, mä kattelen paljon mieluummin LindyHoppia :P

    http://youtu.be/tCc6ft3xmPs

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jessus sentään :D

      Toisaalta, LindyHoppi on varmaan ihan mukava tyyli kun siihen perehtyy :P

      Poista
    2. Olishan se varmaan :)

      Poista
    3. Niin jos olisi tarpeeksi jykevä lääkitys :)

      Poista
  4. Mun selkärangan alaosa alkoi särkeä jo pelkästä katselemisesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä välitä, et ole ainoa. Tosin mulla alkoi särkeä myös etupuolta ;D

      Poista

Käynnistäsi kiitollinen ja kommentistasi olisin suorastaan riemuissani!
(kommenttien valvonnan takia ne näkyvät vasta hyväksymisen jälkeen ja tämä saattaa kestää jonkin aikaa)

Kiitokset tekijöille:

  • Blogger archive page > Github/jhwilson
  • Google Friend Connect Button > NetOops blog
  • Add Related Post Widget To Blogger (linkwithin) > My Blogger Tricks
  • Contact Form > Tw!st Blogger
  • Simple Search > Blogger Buster
  • How to display linkwithin related posts only in post pages > My Blogger Desk
  • How to Remove Subscribe to Atom links from your Blogger Blog > Superwebtricks
  • How to remove quick edit and wrench icons on Blogger > Blogger Plugins